O alimentație corespunzătoare este cheia sănătății copilului. Toți ne dorim să le oferim copiilor noștri o alimentație sănătoasă pentru că suntem conștienți că alimentația are un rol extrem de important pentru sănătatea micuților.

Doriți ca cel mic să mănânce alimente sănătoase, dar știți ce substanțe nutritive sunt necesare și în ce cantități?

Iată o prezentare generală rapidă și foarte ușor de urmat.

 

Nutriția pentru copii se bazează pe aceleași principii ca și hrana pentru adulți. Toată lumea are nevoie de aceleași tipuri de nutrienți – cum ar fi: vitamine, minerale, carbohidranți, proteine și grăsimi. Cu toate acestea, copiii au nevoie de cantități diferite de nutrienți specifici la vârste diferite.

Deci, care este cea mai bună formulă pentru a stimula creșterea și dezoltarea copilului dumneavoastră? Verificați aceste elemente de bază ale nutriției pentru fete și băieți la diferite vârste, pe baza celor mai recente orientări pentru americani.

Luați în considerare aceste alimente bogate în nutrienți:

Proteinele.Alegeți fructe de mare, carne slabă și carne de pasăre, ouă, fasole, mazăre, produse din soia, nuci și semnițe nesărate.

Fructele.Încurajați-vă copilul să mănânce o varietate de fructe proaspete, conservate, congelate sau uscate – mai degrabă decât sucurile de fructe. Dacă cel mic bea suc, asigurați-vă că este suc 100% fără zaharuri adăugate. Căutați fructe conservate în suc propriu, ceea ce înseamnă că are un conținut scăzut de zahăr adăugat.

Legumele.Trebuie să existe o varietate de legume, înclusiv cele de culoare: verde închis, roșu și portocaliu. Fasole, mazăre, amidon și multe alte, în fiecare săptămână.

Cerealele.Alegeți boabe întregi, cum ar fi pâinea integrală de grâu, fulgi de ovăz, popcorn, quinoa sau orez brun sau sălbatic. Limitați granulele rafinate, cum ar fi pâinea albă, pastele și orezul.

Lactatele.Încurajați copilul să mănânce și să bea produse lactate fără grăsimi sau cu un conținut scăzut de grăsimi, precum: lapte, iaurt, brânză sau băuturi din soia fortificate.

Pentru a vă veni în ajutor am realizat un top a celor mai benefice alimente pentru cei mici:

1. Fulgii de ovăz – oferă energie pe tot parcursul zilei.

2. Fasolea neagră – menține în limite normale colesterolul și are cantități mari de calciu și proteine.

3. Avocado – este un fruct plin de grăsimi bune pentru organism.

4. Somon – este bogat în Omega3 și ajută la dezvoltarea armonioasă a funcțiilor celebrale.

5. Fructe – orice tip de fruct. Este bine să-l obișnuiești să mănânce fructe de mic. Consumul de frcute îl ferește de multe afecțiuni.

6. Ouă – conțin vitamina D pentru o mai bună absorbție a calciului.

7. Iaurt – este ideal ca sursă de calciu.

8. Cartofi dulci – sunt bogați în vitamina A.

9. Semințe de in – sunt bogate în Omega3.

10.Fructe de pădure – protejează organismul de cele mai grave boli existente, datorită conținutului ridicat de antioxidanți.

 

Leave a Reply

Scroll Up

Pin It on Pinterest