Nutriția pentru copii se bazează pe aceleași principii ca și hrana pentru adulți. Toata lumea are nevoie de aceleași tipuri de nutrienți — cum ar fi vitamine, minerale, carbohidrati, proteine si grăsimi. Copiii, totuși, au nevoie de cantități diferite de nutrienți specifici la vârste diferite.

Deci, care este cea mai bună formulă pentru a stimula creșterea și dezvoltarea copilului dumneavoastră?

Luați în considerare aceste alimente bogate în nutrienți:

 

PROTEINE

Alegeți fructe de mare, carne slabă și carne de pasăre, ouă, fasole, mazare, produse din soia, nuci și semințe nesărate.

 

FRUCTE

Încurajați-vă copilul să mănânce o varietate de fructe proaspete, conservate, congelate sau uscate – nu suc de fructe. Dacă bebelușul bea suc, asigurați-vă că este suc de 100% natural, fără zaharuri adăugate.

 

LEGUME

Mâncați o varietate de legume proaspete, conservate, congelate sau uscate. Scopul este de a oferi o varietate de legume, inclusiv de culoare verde închis, roșu și portocaliu, fasole și mazare, în fiecare săptămână.

 

CEREALE

Alegeți boabe întregi, cum ar fi pâinea integrala din grâu, fulgi de ovăz, popcorn, quinoa sau orez brun sau sălbatic. Limitează cerealele rafinate, cum ar fi pâinea albă, pastele și orezul.

 

LACTATE

Încurajați copilul să mănânce și să bea produse lactate fără grăsimi sau cu conținut scazut de grăsimi, precum lapte, iaurt, brânză sau băuturi din soia.

Leave a Reply

Scroll Up