Indiferent dacă îți dorești să planifici o petrecere într-o locație anume sau pur și simplu organizezi un eveniment pentru familie și prieteni, ne-am gândit că ar fi de ajutor pentru toată lumea să trecem în agendă toate detaliile de care trebuie să ținem cont.

Cum arată o petrecere de succes?

Chiar dacă nu aveți nicio experiență în planificarea petrecerii, puteți totuși să organizați o întâlnire memorabilă. Până la urmă, la sfârșitul zilei, petrecerile au ca scop reunirea oamenilor și distracția în sine.

Ținând cont de aceste lucruri, trebuie să mai știm că fie că este vorba de o aniversare obișnuită sau de celebrarea unui eveniment mai grandios ( botez, nuntă etc), petrecerile necesită aceleași abilități de planificare pentru a găzdui o petrecere de succes. 

Acum, dacă vă doriți ”un plan de atac” să știți că în acest material o să găsiți toate informațiile de care aveți nevoie. Și începem prin a vă spune că este vară, cald și frumos afară, așa că atenția noastră ar trebui îndreptată către petrecerile în aer liber.

Și întrucât petrecerile din ziua de astăzi sunt la mare căutare, ne-am gândit că ar fi util să menționăm cum să le organizăm astfel încât să iasă perfecte!

Sfaturi de planificare a petrecerilor:

În funcție de experiența pe care o ai în planificarea unei petreceri, de ce perioadă a anului alegi și de cât de grandioasă sau complexă credeți că va fi petrecerea, veți dori să începeți pregătirea cât mai curând posibil!

Alegeți o temă în ton cu locația, preferințele sărbătoritului și cu anotimpul în care ne aflăm.

Stabiliți-vă bugetul

Alegeți câteva opțiuni de dată și oră pentru eveniment. Te-ai întrebat vreodată cât de comună este ziua ta de naștere? Ei bine, este extrem de probabil ca data să fie deja ocupată.

Rezervați locația pentru eveniment. Conform studiilor, se pare că 69% dintre planificatorii de evenimente selectează locurile pe baza recomandărilor din gură în gură. Pe când 58% vor folosi motoarele de căutare. Noi am făcut o selecție de astfel de locații ideale pentru petrecerile verii:Petreceri în aer liber pentru copii.

Alege partea de divertisment. Aici vorbim clar despre DJ, cabină foto tematică, magicieni, ateliere de creație, animatori pentru cei mici etc.

Faceți o listă de invitați

Creați propriul decor.Căutați o firmă organizatoare de evenimente care să se ocupe de aranjamentele de baloane, aranjamentele florale și de alte decorțiuni/decoruri pe care vrei să le integrezi ca fiind parte din eveniment.

Planificați activități interactive. Puteți alege orice, de la dans la jocuri de societate până la concursuri.

Recent, acum aproximativ 2 săptămâni am decis să o sărbătorim și noi pe baby Jack.Cu toate că am fi vrut la 1 an, ei bine, uite că situația actuală nu ne-a permis. Așa că am așteptat vara ca să putem organiza totul așa cum ne-am dorit.

P.S: Baby Jack este născută în luna ianuarie, iar asta înseamnă că petrecerea noastră ar fi fost la interior.

Am ținut cont de toate aspectele pe care le-am prezentat noi mai sus. Primul lucru făcut a fost să stabilim data evenimentului ( bineînțeles că am ales o zi de sâmbătă pentru că așa ne-a fost nouă mai convenabil și mai bine), apoi locația. Locul ales a fost tot la noi în grădină ( spun tot la noi pentru că și petrecerea de botez am organizat-o în grădina noastră) și tare bine am făcut pentru că cei mici au avut loc să se joace cât cuprinde.

De detalii și de organizarea în sine, noi ne-am ocupat, dar bineînțeles că am avut nevoie și de servicii externalizate pentru aranjamentele din baloane, tort și prăjituri, dar și pentru memorarea momentelor speciale.

Pentru tort am ales cofetăria Sweet Ela care are o poveste minuată în spate pe care merită să o descoperiți aici. Acum să revenim la ale noastre. 🙂 De ce am ales această cofetărie? Pentru că sunt atentă la ceea ce mănânc eu, dar și cei din jurul meu, iar ei folosesc cele mai bune ingrediente atunci când vine vorba despre cofetărie. Plus de asta, deserturile de la Sweet Ela sunt unice și foarte gustoase.

Și dacă vorbim despre dulciuri delicioase, n-aveam cum să nu apelăm și la un candy bar pe măsură. Dulciurile sunt unele dintre cele mai importante atunci când vorbim despre un eveniment. Cine nu mânâncă dulce?

Haideți că în loc să încep cu mâncarea am sărit direct la…..dulceee. Pai cum altfel? 🙂 Atunci când organizezi o petrecere este musai să ne gândim la mâncare. Ea fiind baza unei petreceri reușite. Dacă ai mâncare bună te poți distra, dar dacă nu totul poate să devină un eșsec total. Și pentru că am vrut ceva mai deosebit și gustor, iar eu n-am timp de pierdut în bucătărie, am apelat la cei de la bucate pe roate.

Știm deja că cei mici sunt atrași de baloane, motiv pentru care ne-am dorit să ne decorăm grădina cu astfel de aranjamente.Este frumos să adaugi un strop de culoare evenimentului pe care îl organizezi, iar baloanele sunt cele care ne ajută să facem acest lucru. Sunt mulți furnizori care fac asta, dar noi ne-am oprit la Magazinul de baloane care ne-a realizat cele mai frumoase aranjamente.

Vrei să ai un party reușit? Atunci este cazul să-l decorezi cum se cuvine. Noi am optat pentru detalii în culori pastelate care să pună ideea de garden party în valoare.

Distracția e în toi atunci când există un loc de joacă special amenajat. Noi ne-am gândit la un tobogan și o piscină cu bile care să-i țină departe de părinți. Departe este impropriu spus pentru că cei mici precum baby Jack tot pe lângă noi stau, iar dacă nu o fac ei trebuie să o facem noi.

Bineînțeles că nu există petrecere fără animatori, nu-i așa? Pai nu, pentru că cei mici se plictisesc repede, iar un animator ajută extraordinar de mult.

De partea de animație și tobogan gonflabil s-a ocupat Dan Nedelea de la Kids Joy pe care îl recomand pentru astfel de petreceri.

Și pentru că toate momentele cheie trebuie să fie suprinse de o cameră de fotografiat, noi am optat să o avem alături pe Alina (lilebubafamily ) care a surprins cele mai frumoase momente pe parcursul petrecerii. Alina este fix persoana care face ca amintirile unei eveniment să rămână vii pentru totdeauna.

Noi suntem extrem de atenți la detalii atunci când vine vorba despre petreceri.

Voi cu sunteți? Vă place să vă organizați singuri evenimentul sau apelați la ajutor specializat?

Leave a Reply

Scroll Up