Astazi v-am pregatit o reteta pentru un mic dejun sau un desert sanatos: Pancakes cu kaki fara zahar si gluten.

Ingrediente:

  • Pulpa de kaki (1 buc, cca 150 gr);
  • 1 ou;
  • 50 ml lapte vegetal;
  • 60 -70 gr faina de orez (puteti inlocui cu o alta faina);
  • 1 lingura ulei de cocos sau alt ulei;
  • 1 varf lingurita de bicarbonat;
  • 1/2 lingurita scortisoara ceylon.

Mod de preparare:

  • Puneti in blender pulpa de kaki, oul si treptat restul ingredientelor. Amestecati cateva secunde. Puteti transfera compozitia  intr-un shaker pentru a distribui mai usor compozitia in tigaie. Daca nu aveti un skaker, folositi o cupa dozatoare de inghetata.
  • Incingeti o tigaie (de preferat una antiaderenta), ungeti cu ulei si indepartati surplusul cu un servetel, adaugati compozitia.
  • Lasati la foc mic si intoarceti usor dupa cateva minute.
  • Lasati la racit si serviti cu iaurt si fructe proaspete sau pur si simplu cu fulgi de cocos presarati deasupra.
  • Sunt bune si reci, asadar se pot manca si a doua zi.

Leave a Reply

Scroll Up